Monday, June 24, 2013

Wishlist



Over 5 dagen  vier alweer ik mijn zestiende verjaardag. Vroeger keek ik er al een paar maanden van te voren naar uit. Dan maakte ik een verlanglijstje met alle dingen die ik graag wou hebben (boeken,films en  ontzettend veel speelgoed). Ook zat ik maanden van te voren te bedenken wie ik nou zou uitnodigen op mijn feestje. Maar nu ik ouder word realiseer ik me pas later dat ik bijna jarig ben, ook kan ik steeds minder bedenken wat ik wil hebben. Gelukkig zijn er altijd van die creatieve vriendinnen of tantes die van alles bedenken waar ik zelf nog niet aan had gedacht. Dit jaar heb ik toch een aantal dingen op mijn wishlist gezet die ik graag wil hebben, een aantal dingen krijg ik toch nooit maar stiekem hoop ik dat ik daarmee verrast word!

                                                               1 Beautyboeken
                 

Ongeveer een jaar geleden ben ik samen met Hanna begonnen met bloggen. Nu het eindelijk vakantie is en wij ons veel meer gaan inzetten om het blog Big dreams and beautiful taste een boost te geven en hopelijk meer mensen te bereiken. Als blogger ben je constant bezig met je blog. Creativiteit is als blogger ontzettend belangrijk omdat je vaak inspiratie zoekt om een nieuw artikel te maken. Wij laten ons inspireren door andere blogs te bezoeken en op het internet te surfen. Vandaag heb ik al mijn eerste verjaardagscadeau gekregen van een vriendin, zij vond het leuk om mij het boek: Style van Lauren Conrad te geven zodat ik meer inspiratie kon krijgen door het boek. Nu ben ik er heel blij mee omdat ik Lauren Conrad altijd al als een stijlicoon heb gezien en ik een aantal van haar boeken (L.A. Candy) met plezier heb gelezen. Wat ik opmerkte was dat er ook een ander boek van Lauren Conrad was namelijk: Beauty. Die gaat dus zeker op mijn verlanglijstje. Ook lijkt me het boek van Cynthia ofterwel Miss Lipgloss erg leuk, zij deelt in het boek haar beautygeheimen. Nu ik een aantal weken op vakantie ga is het heerlijk om een aantal leuke boeken mee te nemen. Een aanrader dus!

2 Sieraden
Misschien een beetje een afgezaagd cadeautje, maar ik vind het altijd leuk om te krijgen. Voor inspiratie wat ik moet vragen kijk ik vaak in mijn kamer en op sites wat ik nog graag zou willen hebben. Wat opviel was dat ik maar weinig oorbellen had. De oorbellen die ik bezit bestaan vaak ook nog maar uit één exemplaar, dus tijd voor nieuwe oorbellen! Zelf ben ik gek op opvallende oorbellen in zomerse kleuren, dus denk aan mintgroen,lichtblauw en neon tinten. Ook mijn collectie kettingen moeten langzamerhand een beetje worden bijgevuld, de trend van de zomer is namelijk ook de statement ketting. Statement kettingen in neon kleuren, goud en zilver je kan het zo gek niet bedenken het ligt allemaal in de winkels. Wat is er nou mooier om een statement ketting te combineren met een casual jurkje of blouse. 

3 Beautyproducten voor op reis

                   

Laatst zag ik bij de Hema een aantal producten die je mee kon nemen op reis. Natuurlijk wil je niet grote shampoos en douchegels meenemen maar het liefst zo klein mogelijk zodat het hopelijk nog in de toilettas past. In de zomervakantie ga ik naar Australië, daarvoor moet ik 24 uur in het vliegtuig zitten dus het is altijd handig om oordoppen en een slaapmasker mee te nemen voor in het vliegtuig. Bij de Hema hadden ze een goede deal voor maar 3,95 , een klein doosje met verfrissingsdoekjes,oordoppen,slaapmasker,tandenborstel en tandpasta ! Ook de kleine beautyproducten bij de Hema zijn heel handig om mee te nemen op reis. 

4 Geheugenkaartje camera

Als je naar een land gaat waar je niet vaak terug zou komen, moet je natuurlijk alle momenten vastnemen. Mijn broertje en ik hebben een aantal jaren geleden een mooie camera gekregen. Jaren hebben we foto's gemaakt zonder geheugenkaartje, er kunnen meestal een stuk of 10 foto's op de camera of je geheugen is al vol. Daarom is het een klein cadeautje om te vragen aan je familie of vriendinnen om zo veel foto's te maken van Australië.

5 Kitchen & Kitchen

 Elke dag moet ik 15 kilometer heen en terug fietsen naar school. Ik ben dus ongeveer 1 uur heen en 1 uur terug onderweg. Mijn fiets moet daarom veel versnellingen hebben, omdat ik vaak hele harde wind tegen heb. Maar de fiets moet ook comfortabel zijn en niet opeens uit elkaar vallen. Vorig jaar had ik ontdekt dat mijn zadel zwarte sporen afgeeft op mijn broek, om dit te voorkomen heb ik talloze zadelhoezen versleten.  Dit alles om er voor te zorgen dat ik geen zwarte strepen meer op mijn broek kreeg. Laatst vertelde een vriendin van mij dat er bij Kitchen & Kitchen hele leuke en vrolijke zadelhoezen zijn. Het geeft je fiets een boost en je hebt geen last meer van zwarte strepen!

6 Blond Amsterdam

Blond Amsterdam Mok BlondeliciousBlond Amsterdam Voorraadpot Pasta 'Even Bijkletsen'Blond Amsterdam Ovenwant 'Even Bijkletsen'Blond Amsterdam Sapkan 'Even Bijkletsen'

Twee maanden geleden heeft mijn moeder mijn favoriete Blond Amsterdam kop laten vallen omdat onze kast in elkaar stortte. Dat is dus hoog tijd voor een nieuwe want de kop vond ik zo mooi en daardoor had ik vaak zin om thee of chocolademelk te drinken. Vroeger was ik al gek op alles van Blond Amsterdam en ging ik als ik in de Bijenkorf Amsterdam was gelijk naar het deel met alle Blond koppen, borden en agenda's. De dessins van het servies en andere spullen vind ik altijd erg vrolijk en grappig om overal mee naar toe te nemen. Op moederdag of vaderdag hebben ze zelf speciale serviezen koppen met iets liefs erop, dan vind ik natuurlijk helemaal geweldig. 

0 comments:

Post a Comment