Sunday, June 9, 2013

OOTD

                                                                       OOTD 

                                                  
                                                     

Doordat ons vorige OOTD bij onze bezoeksters (waar wij heel blij mee zijn!) erg in de smaak viel, moet er natuurlijk nog één gemaakt worden. De vorige vond ik namelijk ook erg leuk om te maken omdat fashion voor ons allebei een hobby is om je met de last trends bezig te houden. Zo'n twee keer per week ga ik met een vriendin in de stad inspiratie op doen naar de nieuwe collecties. Ook ben ik er ook gek op om nieuwe gekke items te passen die ik anders nooit zou durven dragen. Maar nu terug de OOTD en deze keer van Hanna, een echte lente outfit die je zo morgen kan dragen!!


Een tijd geleden hebben wij ook een soort van 'fotoshoot' gehouden omdat het ons wel erg leuk leek om nieuwe foto's voor ons blog te posten. We hebben met hulp van de foto's zelfs een ABOUT US gemaakt voor ons steeds groter wordende publiek! Misschien zat je thuis te kijken op dit blog en had je het leuke outfit van Hanna al op één van de foto's gespot, hier is de kans om te weten waar het vandaan komt!

                                                                      DETAILS 

 Wij zijn gek op oversized shirts, leuk voor de zomer om hem oversized te      
dragen onder een leuk highwaisted donkerblauwe shorts en mooie sleehakken. Dit shirtje is dus één van onze favorieten deze zomer, het is duidelijk voor mij dat dit een echt 'Hanna shirt' is. Door de kleur en het doodskop op het shirt maak je het shirt toch iets minder cute dan hij is maar juist met wat meer pit. De bloemen en de tekst: 'Free your mind' vind ik het toch juist weer wat meisjesachtiger maken. Kortom een shirt die zowel girly als stoer is!

De kleur aubergine vind ik vaak een chique kleur, voor een etentje boven een mooi topje met glitters staat hij erg leuk. Ook is de broek goed te combineren met het shirtje dat Hanna aan heeft. Vandaag laat de zon niet veel van zich zien ideaal om een mooie broek aan te doen. In de zomer moet je qua broeken vooral richten op de felle kleuren (blauw,roze en groen) maar voor een avondje stappen of uiteten gaan is deze broek perfect.

Kortom dit was de OOTD van deze maand, ik hoop dat jullie wij onze stijl hebben laten zien aan jullie! Ik kan niet wachten om de volgende OOTD te maken want ik heb een heel leuke maxi dress geshopt. Ik zal zeker even het blog in de gaten houden voor meer leuke posts!

SEE YOU NEXT TIME!


Julia van 

0 comments:

Post a Comment