Monday, May 27, 2013

Nagellak stash


Een van mijn grootste obsessies is misschien wel nagellak. Nu is het ietsje minder, maar een tijdje geleden kocht ik zóveel, ik was echt verslaafd aan nagellak kopen. Zo nu en dan neem ik al mijn nagellak mee naar een vriendin, maar als ik dan thuis kom flikker ik alles in een doos. Niet echt netjes natuurlijk :) Vandaag wil ik al mijn nagellak opruimen en ordenen, zodat het weer overzichtelijk en duidelijk is voor als ik een bepaalde kleur zoek en kan ik gelijk mijn collectie nagellak laten zien!
Ik heb al mijn nagellakjes verspreid op de grond, wat meer dan de helft van mijn grond van mijn ienieminiekamertje in beslag nam. Omdat ik bijna niet meer op de grond erbij kon zitten heb ik ze toch maar op de tafel gelegd haha. Dit gaf wel wat overzicht over hoeveel kleurtjes ik wel niet heb (het zijn er echt veel :o)

Ik heb de lakjes merk bij merk neergezet, en daaruit bleek meteen van welk merk ik de meeste kleurtjes heb: Catrice.
Ik hou echt van Catrice, want ze zijn zo lekker goedkoop en het potje heeft een mooi design. Voor een flesje Catrice betaal je 2,50 (volgens mij is het trouwens sinds kort verhoogd naar 2,80 :( ) en dat is echt niet duur voor de kwaliteit die je er voor terug krijgt. Sinds Catrice de nieuwe dikkere kwastjes gebruikt, lakken de lakjes heel lekker en ze dekken ook nog eens heel goed; twee laagjes is meer dan genoeg. De kleuren uit de collectie wisselen heel vaak en zijn eigenlijk altijd heel mooi dus Catrice is echt een aanrader! De lakjes van Catrice blijf ik echt maar kopen.


Van welk merk ik ook groot fan ben, is Gosh. Het nadeel is wel dat dit merk 7 euro kost, en dat heb ik er niet altijd voor over. Je merkt wel dat Gosh een beter merk is want hij dekt beter en blijft langer zitten.


Van deze nieuwe Essence potjes ben ik niet zo onder de indruk. Ze zien er leuk uit maar dat is ook eigenlijk het enige. De lak is heel dik en gaat er na één dag al heel erg af. Geen aanrader dus.


Deze oudere versie van Essence is dan wel weer erg goed, erg handig om gewoon eventjes snel je nagels te lakken voor een feestje ofzo.


Over mijn nieuwe NYC ben ik wel heel positief, ze lakken goed en het zijn heel mooie kleurtjes!

Deze Paris kleurtjes koop ik af en toe voor 1 euro bij de Douglas, echt geweldig. Ik dacht eerst dat het heel slechte kwaliteit was, maar dat valt echt heel erg mee, ze zijn ongeveer even goed als Catrice.


Rimmel London is ook een merk die ik heel mooi vind, vooral de dikke kwastjes lakken erg fijn.


Ookal is deze nagellak niet heel bijzonder om te zien, ik heb ze nog steeds. Het waren namelijk mijn allereerste nagellakjes. Toen ik deze eenmaal heb gekocht begon ik eigenlijk met mijn nagellak verslaving.


Nog wat cracking topcoat en magnetic nail art van Essence.


Een best duur potje van Sally Hansen, gekocht bij de Ici Paris XL (ik had een bon van mijn oma haha) Deze lakt echt heel lekker.


Voor de rest heb ik nog wat rare merkloze lakjes en topcoats en basecoats maar die zijn niet interessant genoeg om op de foto te zetten :) Ik heb voor de grap even mijn potjes geteld, en het zijn er 64! Ik ben nog lang niet klaar met nagellakjes verzamelen want je kan er nooit genoeg hebben toch?!










0 comments:

Post a Comment