Friday, May 3, 2013

Fashionable kids

How cute is this? Ik bedoel, kijk nou naar dit schattige meisje. Haar kleren mooi gestyled en haar haar perfect opgestoken, super modebewust. Vandaag laat ik je kennismaken met de nieuwe generatie fashionista's van dit tijdperk.
Uren heb ik me vermaakt met foto's zoeken over de schattigste kinderen van Instagram, en er zitten leuke bij, echt adorable.


































Dit vind ik toch wel een van de schattigste foto's die ik heb gevonden; ik vind haar haar gewoon perfect zitten, en dat gezichtje erbij.. ik smolt gewoon.



Dit is ook een schatje, die nerdbril die op haar hoofd echt megagroot is en die grote milkshake beker erbij haha

Opzich is dit niet zo'n superschattig meisje van zichzelf, maar door het opgeknoopte blousje en de bloem in haar haar is het toch wel een heel leuk geheel.

Dit meisje is echt superstylisch, zo kijkt ze er ook bij, heel modebewust. Ik vind de opgeknoopte blousjes, zoals hiervoor ook, heel leuk en die armbanden en ringen maken het helemaal af.

Hipster!!! Dit meisje is echt stijlvol aangekleed, vooral door de bandana die nu helemaal in is, en die bril met de ronde glazen.



































Dit meisje vind ik heel leuk, omdat ze wel stijlvol is aangekleed, maar niet te erg, dat ze niet meer kan spelen. Sommige kinderen vind ik iets te stijlvol aangekleed maar deze moeder heeft echt de perfect combinatie gevonden tussen stijlvol en kind.

Dit meisje kan zo een model worden, dat láchje erbij, superschattig!

Maarrrr, niet alleen meisjes kunnen stijlvol zijn! Ik heb ook een heleboel stijlvolle jongens gezien op Instagram.

Swagger! Dit jongetje vind ik echt geweldig, ik heb zijn Instagram profiel bekeken en er zitten zulke mooie en lieve foto's bij! Of zoals deze:


0 comments:

Post a Comment