Sunday, May 5, 2013

Chanel no. 535


























Hebben hebben hebben! Dat was het eerste wat in mij opkwam toen ik deze nagellak zag. Helaas is deze nagellak niet van mij, maar van een vriendin die laatst jarig was. Gelukkig mocht ik wel de mooie nagellak uittesten en review ik hem graag hier op ons blog :D



Op de eerste foto zie je het flesje met de sierdop erop, en op de tweede foto is het het 'echte' potje nagellak. Toen ik de kleur voor het eerst zag moest ik meteen denken aan kauwgom. Vroeger had je altijd hubba-bubba weet je nog? Nouja, daar deed deze kleur mij meteen een denken. Eerst brachten we een nagelverhardener van de Hema aan, als een soort basecoat. Nadat de alternatieve basecoat was opgedroogd lakten we één laagje Chanel nagellak. Dit waren de resultaten na het eerste en tweede laagje:


Na één laagje zag de lak er al best goed uit, wel wat licht, maar goed dekkend. Na het tweede laagje zag de lak er perfect uit, goed dekkend en mooi zachtroze.
Ik vind het heel jammer dat dit zo'n dure nagellak is, hij kost 23,50! Als hij goedkoper was geweest had ik het sowieso gekocht, maar tot dan gebruik ik hem wel van mijn vriendin :)

0 comments:

Post a Comment