Monday, May 20, 2013

De musthaves van de zomer 2013 volgens ons




Vaak ben ik in de winter al bezig met na te denken wat ik allemaal wil kopen voor de zomer. Regelmatig check ik dan Ilovefashionnews voor de nieuwe collecties lente/zomer van grote modemerken zoals: Chloé, Louis Vuitton en Givenchy. En nu het langzamerhand zomer begint te worden moeten wij natuurlijk een stukje schrijven over de musthaves van de zomer, die jullie volgens ons in de kast moet hebben. Dit zijn namelijk onze favorieten van deze zomer en wij kunnen niet wachten om de musthaves te kopen en aan te doen!

1. Spiegelglazen zonnebrillen
                                                           Het beste festival outfit ooit
  gedragen door Alessandra Ambrosio

In mijn artikel over het beroemde festival Coachella heb ik al uitgebreid over deze musthave geschreven. Het viel mij erg op dat heel veel celebrities met de musthave zonnebril het festival onveilig maakten. Als je deze zonnebril wil hebben moet je echt lef hebben want je valt zeker op. Het leukste aan deze zonnebril vind ik ook dat naast normale zonnebrillen zo opvalt door het spiegel-effect.



Hier één van mijn favoriete spiegelglazen zonnebril van Rayban .


2. Felgekleurde shorts

Met het bekende Infinity-logo
Vorig jaar waren deze shorts ook al een enorme trend over de hele wereld. Ik ben er gek op het liefst zo neon-kleurig mogelijk!! Op vakantie is het heerlijk om op te vallen met neon-kleurige shorts gecombineerd met een statement necklace. Vooral met een bruine huid vind ik neon-kleuren erg mooi staan, mijn favoriete kleuren? Roze en mintgroen!




Forever 21 neon shorts
http://www.forever21.com/product/product.aspx?br=F21&category=Promo_beach-street-style&productid=2027839303&variantid=

3. All Stars

All Stars zijn de type schoenen die een musthave blijven, als klein kind had ik al All Stars in mijn bezit. Iedereen loopt erop omdat het er ten eerste mooi uitziet onder een broek tot een maxi dress. Ten tweede lopen de schoenen heel lekker en maakt het eigenlijk niet heel veel uit dat je ze vies maakt. Tijdens een festival zijn ze ideaal! Vul je zomercollectie aan met mintgroene of witte All Stars.


Converse All stars colored
http://www.converse.com/#/products/Sneakers/ChuckTaylor/537148F

4. Flaphoeden


Vorig jaar in Frankrijk heb ik een exemplaar aangeschaft en ik was er gelijk dol op. De flaphoeden doen mij denken aan Zuid- Frankrijk waar iedereen chic gekleed is. Een chic iemand uit St. Tropez zie ik voor mij met een flaphoed, opvallende sieraden, sleehakken en een mooie lange jurk!



Zara flaphoed
http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/nl/nl/zara-neu-S2013/375003/1168546/ZWARTE+FLAPHOED

5. Barok print



De barok-print is al een tijdje gespot op de catwalk bij.. Deze winter was het al mode om een mooie jurk met barok print te dragen. In de winkels zie je volop de print terug komen in shirts, shorts en jurken. Bij mij staat iets met de barok-print hoog op mijn verlanglijstje en ik heb al een hele mooie gevonden bij de Bijenkorf van Mooia! We spotten regelmatig Kourtney Kardashian met een barokprint zonnebril!




Barok zonnebrillen van D&G
http://fabella.nl/dolce-gabbana-sicilian-baroque-zonnebrillen-collectie/

6. Céline shirt

Deze meivakantie heb ik samen met Hanna het beroemde Céline shirt nagemaakt. Het echte exemplaar kost wel 200 euro en wij deden het voor ongeveer een tientje! Je kan het shirt eindeloos combineren en voor de zomer is het een fijn shirtje om in je kast te hebben! Over een paar weken komt er een DIY Céline shirt maken op het blog.




Modemusthaves Céline shirt
http://www.modemusthaves.com/celine-paris-it-shirt-ii.html

8. Maxi-dresses


Je moet veel durf hebben om een maxi dress aan te doen, en hij moet je natuurlijk staan. Maar doe eens een keer gek en pas een mooie maxi dress in de winkel! Als een maxi dress je echt goed staat kan je een exemplaar aan naar het strand bijvoorbeeld. Nu de zomer er weer aankomt zijn er steeds meer maxi dresses verkrijgbaar van een chique zwarte jurk tot een maxi dress met allemaal felle kleuren!


Vila Maxi dress
http://www.fashionchick.nl/p/vila-dress-nalaja-novelle-peachblackrabbit/20149114/

0 comments:

Post a Comment