Monday, May 6, 2013

Outfit of the day

We zien het overal op het internet, meiden die hun Outfit of the day laten zien. En wat nou leuker om zelf ook een keer één van onze outfits te laten zien, want wij hopen dat jullie een beter beeld krijgen van onze kledingstijl! Deze keer een echte outfit voor de lente die je zo naar school aan kan maar toch laat zien dat je weet wat stijl is.

OOTD van Julia



Of je nou naar een feest gaat of naar een etentje, je zit denk ik altijd goed met een opvallende broek en een casual chic blousje. De opvallende ketting maakt het voor mij helemaal af

DETAILS

Laat ik beginnen met de opvallende ketting. Het is sowieso deze zomer al een statement en een musthave om in bezit te zijn van een opvallende ketting. Je maakt een outfit een stuk leuker door het op te vrolijken met een mooie ketting. Deze ketting heb ik gekregen van mijn schoonzus, ze had al haar sieraden die ze niet meer wou aan mij gegeven. Ik ben er nog steeds heel blij mee!

Als je ons blog misschien een beetje kent zal het je wel opvallen dat we dit zwarte blousje ook al eerder hebben laten zien. Hij is namelijk van de Primark die Hanna in het zwart en groen heeft geshopt. Ik vond het erg leuk bij de roze broek staan en dit blousje komt zeker hoog op mijn verlanglijstje te staan!

Tot slot de oudroze broek die ik op de foto draag. Ik heb hem ongeveer een jaar, zoals jullie zien valt de broek wat wijder dan een gewone skinny jeans. Het heet ook wel een chino, een dus iets wijdere broek. Ik heb hem gekocht bij één van mijn favoriete winkels de Zara en hij zit vooral heel lekker. Het liefst draag ik deze broek een beetje opgerold met All stars eronder.

ZARA

FASHION CHICK
voor de opvallendste kettingen

MY JEWELLERY
Een hele mooie ketting en dat voor 7,50!

PRIMARK SHOP
Helaas nog geen Nederlandse Primark online shop maar wel de Engelse!

XOXO Julia van Big dreams and Beautiful taste

0 comments:

Post a Comment