Monday, February 11, 2013

Wishlist voor februari !







Februari zit vol met leuke evenementen en modeshows waar we op verheugen. De Grammy's en Baft- Awards  zijn net geweest en daar zaten weer hele mooie jurken, sieraden (zoals een ketting van miljoen gedragen door Carrie Underwood!) en prachtige haarcreaties ! Zie hierboven volgens ons de allermooiste jurk van de Grammy's van: ..... Rihanna! Ook de show van een van onze stijliconen Victoria Beckham was geweldig. Door alle modeshows die op komst zijn van de musthaves op dit moment, hebben we een wishlist samen gesteld.



Vrolijk het voorjaar ingaan met roze,oranje en bronzen blush. Nu je nog niet veel zon hebt gehad is het niet verkeerd om toch gezonde blosjes op je wangen te hebben. Deze mooie blush is van Maybelline Dream Bouncy.
Dit leuke mobielhoesje komt van een van onze favourite bloggers: The Blonde Salad.
Als ik op Instagram of bij andere blogs kijk zie ik vaak leuke mobielhoesjes. Zoals deze op de foto, mooi he ! 


Mooie zwarte pumps is what I need! Mijn oude zwarte pumps zijn nu helaas echt versleten dus het wordt tijd voor nieuwe. Deze pumps vond ik bij Nelly voor 49,99 euro.

Geblokte ruitjes, je ziet het onder andere bij de modeshows van Louis Vuitton, Jil Sander en Marc Jacobs. Stijlicoon Miranda Kerr werd in dit mooie exemplaar gezien.

Deze Celine bag moet elke fashionista in de walk-in closet hebben. Zelf wil
ik heel graag zo'n tas, sparen dus ;-)

0 comments:

Post a Comment