Tuesday, February 5, 2013

Foto's van de maand: Januari




Januari, de maand van de goede voornemens om gezonder en beter te gaan leven maar ook een maand met veel sneeuw en kou waardoor iedereen fashionable over straat ging  met warme mutsen en shawls. We hebben onze leukste foto's van deze maand voor jullie op een rijtje gezet!

In Wenen zijn we de laatste dag  wat gaan drinken in deze hippe bar : Le  Loft. Met een drankje kon je genieten van het uitzicht over de hele stad omdat de bar op de 18e etage was!

Wij sprongen een gat in de lucht toen we de pageviews tot nu toe zagen. Iedereen heel erg bedankt dat jullie onze artikelen lezen! En we blijven zeker doorgaan, want bloggen bevalt ons goed. 

Een van onze favoriete films: The Hunger Games. Ik had hem in huis gehaald, en ik heb hem nu al een paar keer bekeken en wat blijft deze film leuk.We kunnen niet wachten tot het tweede deel! Wat vinden jullie van The Hunger Games?

Zie hoe mooi de kerstboom in de Bijenkorf Amsterdam is versierd. De Bijenkorf is voor mij één van de shopwalhalla's van Amsterdam. Als ik in Amsterdam ben loop ik altijd even naar binnen, gelijk naar de cosmetica- en vrouwen afdeling en tot slot een lunch helemaal boven in.

Deze quote van één van mijn favoriete film actrices Audrey Hepburn, deze quote kwam ik tegen op Weheartit (waar ik regelmatig even op kijk)  en vond ik een hele mooie !

We can't have enough sweets and delicious things ;-)

Op zo'n koude, winterse dag mag je jezelf best verwennen met een heerlijke lunch ! 
Vooral die mango smoothie, gezond en erg lekker.

We love to make pictures, we doen het bijna elke vakantie
Zie hoe schattig Hanna's ka

0 comments:

Post a Comment