Thursday, January 31, 2013

Stumbleupon.com





Je kent het wel, van die luie zondagmiddagen dat je de hele dag op je kamer achter de computer zit om leuke blogs en grappige sites op te zoeken. Omdat het net vakantie is geweest had ik genoeg tijd om hele dagen op internet te zitten en heb een heel leuke site gevonden die ik graag aan jullie wil laten, zien want stumbleupon is echt een site waar je de hele dag op kan kijken.


Stumbleupon.com is een website waarop je je interesses in kan vullen, en waarvan de site dan websites met jouw interesses opzoekt. Je kan kiezen uit bijvoorbeeld: beauty, shopping en teen life maar ook uit paranormal, exotic pets en mythology, oftewel voor iedereen wel iets leuks. Als je jouw keuzes hebt ingevuld gaat stumbleupon websites zoeken met die onderwerpen die jij als favoriet hebt aangeklikt. Ben je klaar met een pagina? dan klik je gewoon op 'stumble' en je krijgt een nieuwe site met jouw favorieten voorgeschoteld. Plezier gegarandeerd.

Ik wil jullie een paar leuke sites laten zien die ik heb gevonden op stumbleupon.com:

http://www.stumbleupon.com/su/5bNMKn/:6q95HkF1:SKUdY8m4/wwww.inbflat.net/
Toen ik eerst op deze site kwam vroeg me af wat het was maar nadat ik de instructie had gelezen en een paar filmpjes tegelijk aanklikte klonken er opeens allemaal instrumenten samen en het verrassendst was; het klonk nog best goed ook nog! Deze site moet je echt een keer proberen.


Dit filmpje is meer grappig bedoeld. Ik vond het wel leuk om te zien dat als je alleen maar je adres invult, je een heel filmpje kreeg met google streetview afbeeldingen, grappig om te zien.


Bij deze post zitten zulke leuke foto's dat ik deze wel aan jullie moet laten zien! Vooral deze vond ik erg leuk:



En last but not least deze site over huisinrichtingen. Ja, het klinkt saai maar toen ik deze mooie plaatjes zag werd ik helemaal enthousiast, ik wil ook zo'n knus hoekje in mijn eigen huis!

Wat vinden jullie van deze site? en hebben jullie zelf nog leuke sites gevonden? laat het ons weten!

0 comments:

Post a Comment