Monday, January 21, 2013

New: Six cosmetics

De Six kennen jullie natuurlijk allemaal van de supercoole sieraden die ze verkopen. Maar sinds kort heeft deze accessoirewinkel een nieuwe lijn erbij, namelijk six cosmetics! Deze flesjes handcreme zagen er zo lief uit dat ik ze gewoon niet kon laten liggen en ik schrijf er graag een review over voor jullie!




Droge handen in de winter, wie heeft er geen last van? Ik in ieder geval heel erg dus ik heb altijd standaard een tube handcreme in mijn tas zitten. Toen ik in de Six tegen deze schattige tubetjes aanliep kon ik ze niet laten liggen. Wel vond ik ze een beetje prijzig want voor deze 3 kleine tubetjes heb ik 6,95 betaald, maar ik had het er voor over. De dop van de tubetjes draait heel makkelijk eraf en is heel handig. Wel moet je uitkijken dat je niet te hard knijpt in de tube want er komt al snel teveel handcreme uit. De creme smeert heel lekker uit op je hand en ruikt ook nog eens superlekker. 

Mijn favoriet is de geur Honeysuckle. Deze geur kan ik niet zo goed beschrijven maar als ik hem ruik moet ik gelijk aan de lente denken.  

Op mijn nummer 2 komt de geur Wild Rose. Deze geur is heel lekker en fris en doet me ook meteen denken aan rozen. 

Op de laatste plaats in mijn top 3 komt Vanilla. Niet dat deze geur niet lekker is maar als ik moest kiezen is dit mijn minst favoriete, ik denk ook omdat Vanilla al zo'n standaard geur is. Dit klinkt misschien heel raar maar als je Vanilla opdoet, ruikt het net nar koekjesdeeg, je krijgt er gewoon spontaan honger van. Ook de Vanilla is dus goedgekeurd :)


Deze handcremetjes zijn echte aanraders omdat ze superlekker ruiken en zo klein zijn dat ze makkelijk in je tas passen!



0 comments:

Post a Comment