Saturday, January 12, 2013

Review: NYC smoky topcoat

I admit, ik ben een nagellakverslaafde. Ik heb ondertussen rond de 60 lakjes in mijn collectie en nog steeds zie ik zoveel leuke nieuwe kleuren! Zoals deze, de rocky muse topcoat van NYC. Dit nagellakje kreeg ik toen ik kerst ging vieren met vriendinnen en natuurlijk heb ik hem gelijk uitgetest. Hieronder laat ik mijn review zien.




Deze rock muse topcoat hoort bij de nieuwste herfstcollectie van NYC, het merk kende ik al langer want ik heb zelf een paar lakjes en daar ben ik heel tevreden over. Ook de prijs van dit nagellakje valt heel erg mee, ze kosten ongeveer 2,29 per stuk. Eigenlijk is dit lakje een topcoat maar ik vond het wel leuk om het eerst even als basislak om te doen. 
Als je deze topcoat als basislak wilt gebruiken is 2 laagjes wel zo mooi vind ik. Maar eigenlijk is dit natuurlijk een topcoat en ik heb hem ook even uitgeprobeerd als topcoat. Als basislak gebruikte ik nu Rimmel London nr 306 Velvet Rose. 



Met een dun laagje topcoat eroverheen werd de kleur opeens donkerpaarsig, een heel mooie verandering! Ik had namelijk deze roze kleur opgedaan terwijl ik een auberginekleurige broek aanhad dus dat paste helemaal niet bij elkaar. Met maar één laagje van deze mooie topcoat werd de kleur bijna precies hetzelfde als mijn broek! Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe deze topcoat zal staan bij bijvoorbeeld een gele basislak dus dat ga ik zeker nog een keer uitproberen! 
Het enige nadeel van deze topcoat is dat als je de lak eraf wilt halen, vooral de grote glitters er bijna niet af willen met nagellak remover. Ik heb eerst de lak eraf gehaald en de glitters bleven gewoon op mijn nagel zitten, die heb ik er met mijn nagel afgehaald. Dat is het enige minpuntje aan deze nagellak, want hij is perfect voor feestjes!















  

0 comments:

Post a Comment