Tuesday, March 12, 2013

Foto's van de maand februari






















De maand van de kou,sneeuw en ijs, het langzamerhand verlangen naar de lente en Valentijnsdag. Maar de talloze evenementen over de hele wereld was toch wel het beste van februari. Onder andere de Oscars met de prachtige Dior-jurk van Jennifer Lawrence, de London/Paris/Milan/New York fashion week (met één van onze favoriete outfits van Dolce & Gabbana) en de Golden Globes. Kijk hier onze leukste foto's van de maand februari!

Op februari was Rihanna jarig, nu ze weer terug is met Chris Brown heeft ze een nieuwe haarstijl genomen.Ik vind haar er nu een stuk beter uit zien en ze ziet er veel blijer uit nu ze weer terug is bij Chris Brown. 
De mobielstickers van Colourswitch zijn helemaal hip, en maakt je mobiel uniek. Helaas zijn de stickers alleen beschikbaar voor Ipad en Iphone. Maar dit alternatief van Ebay is ook heel erg leuk!
Deze gefrituurde oreo's moet iedereen een keer geprobeerd hebben. Wil je de gefrituurde oreo's zelf thuis maken,er komt binnenkort het recept op het blog.
Samen met mijn familie ben ik een dagje naar Haarlem geweest. Het is echt een heel schattig stadje met leuke unieke winkeltjes. Zo ook de Lush, een heel leuk zeepwinkeltje waar een vriendin van mij echt gek op is.
Ik moet een paar keer per maand koken of bakken, het is een hobby die ik heel graag doe. Vooral met vriendinnen is het heel gezellig om iets lekkers klaar te maken, zoals deze brownie van het merk Homemade. Het enige wat je hoeft te

0 comments:

Post a Comment