Monday, March 11, 2013

Mobielhoesjes



Een vriendin van mij heeft een zwak voor mobielhoesjes, het liefst koopt ze er elke dag een. Toen ze laatst bij mij langs kwam had ze al haar leuke hoesjes meegenomen en het lijkt me wel leuk om die aan jullie te laten zien.


Deze mobielhoesjes zijn voor de LG optimus L5 en komen van ebay. Op ebay kosten deze hoesjes rond de 4 dollar per stuk, super goedkoop dus! Als eerste heeft ze een effen geel hoesje en een roze, die ik heel erg mooi vind:  

                          
Verder is er niet zo heel veel bijzonders aan deze hoesjes.
De volgende die ze heeft vind ik echt heel grappig, het is een spongebob hoesje:


Als je naar dit hoesje kijkt word je spontaan vrolijk, zo leuk ziet hij eruit!
Als derde heeft ze een hoesje waar zelfs pasjes bij in kunnen:


Je klikt je mobiel in het zwarte hoesje rechts, en dan heb je links zelfs nog ruimte voor een paar pasjes! Je kan dit hoesje makkelijk dicht vouwen en is daarom heel handig als je bijvoorbeeld gaat skiƫn.
And last but not least: een hoesje van Stitch van de tv serie lilo and stitch:
Ikzelf vind dit echt een geweldig hoesje! Het is wel een megagroot ding die je met geen mogelijkheid in je broekzak krijgt maar hij houdt wel heel lekker vast in je hand. Qua handigheid is dit dus niet het beste hoesje maar hij is zeker leuk en superschattig!

Wat vinden jullie van deze hoesjes? en hebben jullie zelf ook nog leuke hoesjes?








0 comments:

Post a Comment