Wednesday, August 21, 2013

OOTD summer



De laatste dagen genieten van de vakantie kan zeker. De  temperaturen deze week lopen wel op tot 25 graden. Genoeg redenen dus om nog even je korte broekje uit de kast te trekken en genieten van het laatste zomerweer. Een zomerse OOTD dus vandaag, het is een vrij casual outfit wat je gemakkelijk aan kan doen naar het zwembad, strand of naar buiten.



De locatie

Voor deze OOTD heb ik op een speciale plek foto's genomen. Misschien komt het voor mensen uit Groningen bekend voor, dit is in het Rosarium! Het Rosarium is een groot park vol met allemaal rozen wat in het stadscentrum van Winschoten ligt. Met ongeveer 320 rozen is het één van de grootste Rosariums van Nederland. De locatie vond ik erg mooi voor een zomerse OOTD, door alle rozen maakt het de foto's een stuk vrolijker.

DETAILS

Shirt H&M

Één van mijn laatste aankopen die ik bij de H&M heb gekocht. In de Shoplog summer, die binnenkort online komt, laat ik dit shirt ook zien. Ten eerste ben ik gek op dit shirt door de kleur, het is een mintgroene kleur. Voor de zomer vind ik deze kleur heel mooi, omdat het ook goed staat met een getinte huid. De letters op het shirt vallen duidelijk op en je kan het gemakkelijk met shorts of maxi skirt combineren. Ook zit het shirt heel lekker, het is een fijne t-shirt stof.

Shorts H&M

Ook de shorts zijn van H&M. Ik heb ze vorig jaar gekocht en de shorts zijn nu nog steeds goed. Je kan de shorts eindeloos combineren met opvallende shirts en hemdjes en hij zit ook erg lekker. Bij shorts let ik vaak op dat mijn kont niet helemaal onder het broekje uitpuilt, dat vind ik gewoon geen gezicht. Misschien staat het anderen wel heel goed maar bij mij vind ik het vreselijk staan. Ook moet ik bij een te kort broekje het shortje de hele tijd naar beneden trekken, ook niet erg charmant. Bij deze shorts kan je de pijpen zelfs nog wat opstropen, zodat je een klein stukje van de zak ziet. Een heel basic item maar wel een must/basic voor in je kast deze zomer!

Zonnebril

Deze zonnebril is van Lake Side, je kreeg hem bij een aankoop van 25 euro of meer. Het is een pilotenmodel, en ik vind die dingen wel heel mooi staan. De zonnebril doet mij vaak denken aan zomer in Zuid-Frankrijk. Het doet mij denken aan vrouwen met lange jurken, flaphoeden en een pilotenbril, typisch Frans dus. Door de kleine randen aan de zijkanten kan je hem heel gemakkelijk in je tas doen, hij neemt dus niet veel ruimte in beslag.

Schoenen Esprit

Deze schoenen heb ik samen met mijn vader deze zomer gekocht. Ze zijn van Esprit, hoewel ik nooit meer wat koop bij het merk vond ik deze schoenen toch wel erg mooi. Het zijn makkelijke en handige schoentjes voor mee in je koffer of tas. Ze zitten ook nog erg lekker en ze zijn roze! Roze vind ik een geweldige kleur, in de schoen zit een soort zilveren-lichtroze glans.

Dit was dus mijn OOTD van deze zomer, het is een simpele look die je op een zomerse dag kan dragen. Ik hoop dat jullie deze post leuk vonden, willen jullie vaker een OOTD reageer dan even hieronder. De volgende OOTD zal ik waarschijnlijk maken op vakantie en dat word denk ik een opvallende look. Wil je op de hoogte blijven van onze nieuwe artikelen, volg ons dan op 

of


XOXO Julia van BD&BT


0 comments:

Post a Comment