Monday, August 12, 2013

Shoplog beauty






                                                                              Mini producten 1,10 per stuk
Voor de vakantie heb ik niet alleen nieuwe kleren nodig maar ik moest ook weer een aantal beautyproducten aanschaffen. Ik heb de producten door de maand juni gekocht en alle producten zijn verkrijgbaar in de winkel.
In het artikel: Wishlist voor mijn verjaardag had ik geschreven dat ik graag een aantal mini's van de Hema wou hebben. Dit zijn kleine producten van 50 mililiter die je makkelijk mee op vakantie kan meenemen. Ze hebben onder andere een scrub, tonic en shampoo in het assortiment. Van mijn tante had ik dus de mini's gekregen, waar ik heel blij mee ben. Ik heb de shampoo, douchgel, bodylotion, scrub, cleansing milk en cleansing tonic gekregen. Vooral de laatste drie spraken mij aan want deze producten gebruik ik vaak. Voor op vakantie gebruik ik eerst de cleansing milk 's ochtends en 's avonds, daarna reinig ik alles met de tonic en tot slot gebruik ik een dagcreme. De geur van de scrub is onbeschrijfelijk lekker, het heet de Lime tree blossom en het ruikt heel fris naar limoen. Kortom basic producten voor in je tas en heel voordelig (actie 1+1 gratis !)



Christina Aguilera Red sin parfum+ douchgel 13,99
Gekregen van een vriendin van mij voor mijn verjaardag. Jarenlang ben ik gek op mijn DKNY Gold Delicious, ik gebruik hem best vaak omdat het een frisse lichte geur is. Het is dus een parfum die ik dagelijks kan gebruiken zonder dat ik er zat van word. Deze nieuwe parfum van Christina Aguilera zit in een kleine flancon, ook dus weer handig om mee.
te nemen op reis. De geur is best zoet maar heeft toch iets fris. Je moet wel van dat zoete houden anders is het geen parfum voor je.

De topnoten: Rode appel en kaneel
Basisnoten: Musk, sandelhout en rode gember
Hartnoten: Rode cyclaam


Christina Aguilera heeft de parfum geïnspireerd voor haar liefde voor rode lipstick. Het flesje heeft een rode kleur en er zit rode cyclaam en rode appel in.
De douchegel ruikt precies hetzelfde alleen je kan het gebruiken tijdens het douchen.

Reinigingsdoekjes 2,80

Nadat ik nog even naar de kapper was geweest om even mijn dode puntjes bij te werken, ging ik nog even naar de Hema. Daar kocht ik als eerst Reinigingsdoekjes voor een droge gevoelige huid. Als je lang in het vliegtuig zit word je huid sneller droog dan normaal en wil je je make up eraf halen dan kan je beter je huid goed reinigen.




Lip balm stick Hema 3,50



Als tweede in een soort opwelling kocht ik deze chubby stick. Je kent de chubby stick vast wel maar deze zijn een stuk goedkoper dan de orginele versie (3,50). Die moest ik dus meenemen voor een lekkere lip balm en handig voor in je tas. De kleur is koraalachtig, ik had dus een felle koraal kleur op mijn lippen verwacht. Maar het was een beetje lichtroze maar dat neemt niet weg dat de chubby stick heel fijn is. Let alleen op dat je de chubby stick niet als lipstick moet gaan kopen want het is echt een lippenbalsem met een kleurtje.


Mattifying compact powder Essence 2,99

Voor de zomer was ik nog op zoek naar een goede poeder voor over mijn foundation of BB Cream. Bij Miss Lipgloss had ik gezien dat zij gek was op de poeder van Essence. Zij had de witte variant de All about Matt fixing powder. Toen ik bij de Kruidvat keek was ik bang dat de witte variant iets te licht was voor mijn huid, daarom heb ik de kleur 10 licht beige gekozen. De poeder is echt heel fijn het vermindert de glans op mijn gezicht en je voelt niet dat er poeder op zit.


BB cream Essence Tester

In het boek van Cynthia Beauty had ik gelezen dat je in drogisterijen vaak testertjes mag meenemen als je het vraagt. Nu zag ik kleine BB cream testers staan. Dus toen heb ik aan de kassa gevraagd of ik een tester mocht meenemen, en dat mocht! Ik heb de nummer 01 Universal meegenomen omdat het best bij mijn huidskleur past. Testers zijn dus heel handig om mee te nemen om te kijken of het product je ook bevalt.

0 comments:

Post a Comment