Tuesday, April 23, 2013

Recept: Gefrituurde oreo's


Oreo's in pannekoekenbeslag, als ik dit aan iemand vertel kijken ze me altijd heel vies aan. Ik weet het, het is geen logische combinatie maar ik dacht, ik probeer het een keer en het is echt verukkelijk! Ik raad iedereen het aan om een keer te proberen en vandaar dat ik vandaag graag wil laten zien hoe je deze heerlijke snack kan maken.

Een paar jaar geleden zag ik ergens een filmpje waarin ze gefrituurde oreo's maakten en toen dacht ik meteen: ooit moet ik deze nog een keer maken! Helaas was dat er toen nooit van gekomen, totdat een vriendin laatst tegen mij zei dat ze een leuk recept had gezien over gefrituurde oreo's en toen besloten we ze te maken.
Wat heb je nodig?
- Een pak pannekoekenbeslag
- Oreo koekjes 
- Een frituurpan of gewoon een pan met olie
Eigenlijk is het supersimpel om te maken, je pakt een oreo, doopt die in het pannekoekenbeslag en legt deze voorzichtig in de pan met olie. 






Je moet de oreo ongeveer 3 minuutjes laten liggen in het beslag, ondertussen moet je hem wel even omdraaien zodat hij aan allebei de kanten mooi bruin wordt. Als je hem eruit haalt, moet je hem even laten afkoelen en dan: opeten maar!!






0 comments:

Post a Comment