Sunday, April 14, 2013

Foto's van de maand: maart

                    


Eindelijk begon in maart het zonnetje hier en daar al door te breken, je moest nog steeds je warme outfit aan trekken want soms was de temperatuur onder 0.  Op gebied van mode was er van 26 februari tot 5 maart: De Paris Fashion Week waar we o.a de mooiste creaties van Hermes, Chanel en Yves Saint Laurent te zien kregen. Cara Delevingne, één van de populairste modellen op dit moment droeg dit prachtige outfit bij de show van Yves Saint Laurent. Op 21 maart was het eindelijk officieel lente, en je kreeg gelijk een lentegevoel. In  in deze maand  hebben wij weer leuke dingen meegemaakt waar we speciaal voor jullie een fotoreportage van hebben gemaakt.


The sun makes us happy, jullie ook? Daarom kunnen wij er geen genoeg van krijgen om in de zon te zitten en foto's te maken. Hier een paar zonnige foto's.




























Macarons is en blijft onze favoriet, van dit lekkere koekje kunnen we geen genoeg krijgen. Als jullie ons blog volgen en lezen weten jullie dat we een tijd geleden een DIY macarons maken hebben opgezet!  Maar deze macarons komen gewoon van de V&D hoor ;-)



In een lui weekend met je laptop op schoot oude afleveringen van Echte Gooische meisjes kijken! Regelmatig kijk ik op Rtl gemist leuke series terug zoals één van mijn favorieten de Echte Gooische meisjes, een aanrader als je van Gooische vrouwen houd.

Op de bovenste etage van de V&D uitkijken op de stad met een kopje warme chocolademelk is toch heerlijk? Doordat de V&D ontzettend veel leuke verdiepingen en spullen heeft kan je er uren rondneuzen, een tip is hakken passen samen met een vriendin als je echt wil lachen of kijken bij het schattige servies en musthaves van Blond Amsterdam.

Ik had mosselen nog nooit geprobeerd, en eerlijk gezegd leek het mij ook heel vies. Door een vriendin ben ik overgehaald om het een keer te proberen dus heeft mijn moeder ze gelijk in huis gehaald. En het was heel lekker, het smaakte naar vis en ik ga het heel snel weer eten.


Één van de allerlekkerste geurtjes die er bestaan: Daisy van Marc Jacobs. Het heeft zo'n lekkere zoetige, frisse geur dat ik spontaan zin heb in de zomer. De ingrediënten bestaan onder andere uit witte magrietjes en violen. Aan de parfum hangt wel een prijskaartje, voor een fles 75 euro maar dan ruik je voor een lange tijd heel lekker :)

Milka Oreo ligt sinds kort ook in de schappen bij de Albert Heijn en dan moet ik hem natuurlijk wel even testen! Hou je van chocolade met koekjes en room erin dan is het zeker een aanrader.


Ik weet niet of iemand de ijsjeswinkel Toscane kent maar wisten jullie dat je een ijscokar kan bestellen met daarin je 3 favoriete smaken thuis bezorgd? Een vriendin van mij Nikki werd 16 en haar ouders hadden als verassing zo'n ijscocar besteld. Ideaal voor een feest en je kan nog dagen genieten van dit lekkere ijs. 

Op sommige momenten was het zelfs onder 0, daarom is het fijn om met een kop warme chocolademelk op de bank te zitten.
Chips kan je ook zelf maken, namelijk uit de magnetron! Alleen deze chips is mislukt in de oven. Jammer!

Het is niet iets dat over datum is want het ziet er nogal gek uit. Het is de kleurstof voor de cupcakes!
 En dit is het resultaat van de cupcakes, wat versiering erop en klaar! Krijgen jullie spontaan
                              ook zin in de lente?
De quote van de maand die ik op Ilovefashionnews vond deze quote waar ik het totaal mee eens ben! Josh Veldhuizen, de vrouw achter het succesvolle kledingsmerk Josh V, had deze quote gepost. Dus durf jezelf te zijn en wees blij hoe je bent !

Bij de Kruidvat zijn vaak voordeelbakken waar je voor weinig geld nog leuke make-up spulletjes kan halen. Deze geelachtige Catrice nagellak, metaalblauwe Miss Sporty nagellak en de korale Essence nagellak zijn erg leuk voor deze zomer.
Sieraden op Ebay bestellen is een must. Deze ring heeft Hanna onder andere besteld op de site. Wij zijn heel benieuwd hoe de sieraden in het echt zijn en we schrijven er binnenkort een review over.

Een heerlijke muffin bij de Hema ;-)

Één van Hanna's favoriete bezigheden is haar nagels lakken, en ik vind dat ze dit erg goed kan! Zie deze leuke snorren op haar nagels, ik vind het erg goed gelukt!

De laatste week van maart had ik een middeleeuwen projectweek op school waar we een workshop moesten volgen. Ik koos natuurlijk voor mode omdat ik altijd al iets heb met mode, ik volg de trends en ben dol op shoppen. Ik kan denk ik  niet heel goed met een naaimachine overweg maar gelukkig moesten we een tasje maken. Het moest natuurlijk wel iets middeleeuws zijn dus ik heb geprobeerd om er iets moois van te maken.

XXX Julia van Bd& Bt

0 comments:

Post a Comment