Monday, April 29, 2013

Taartinspiratie




Muffins, taarten, cupcakes, wie houdt er niet van? Beetje jammer dat ik niet zo creatief ben, dus alle geweldige taarten die ik vind op internet kan ik jammer genoeg niet namaken... 
Maar ik wil jullie wel de leukste taartenplaatjes laten zien die ik heb gevonden!



Ziet dit uiltje er niet ontzettend schattig en knuffelbaar uit?

Deze Spongebobtaart ziet er heel echt uit! Vooral de vliegende kwallen vind ik gaaf haha

                                                 
I really love this one. Ik bedoel, kijk naar de perfect gemaakte Mario en Toad of de planten uit de buizen.


Bij deze taart vind ik de structuur heel mooi, kijk bijvoorbeeld naar de haren van de beer of de spatten uit het water, het lijkt net echt! Ik zou hem bijna niet durven opeten.

Lekker classy en meisjesachtig, een pinktaart in de vorm van een bank

Als echte basketballer vind ik dit een geweldige taart die ik jullie wel even moest laten zien :)

Dit is echt een schattige taart, kijk naar die 'waterspatten' op de vloer en de lieve eendjes, adorable gewoon.

Deze donuttaart ziet er zo overheerlijk uit dat ik de neiging heb om hem in één keer op te eten.

Deze taart is echt gewoon geweldig. Ik ben echt een bloemetjesgek en hou van alles met bloemen. Deze taart past daar echt perfect bij en daar komt ook nog eens bij dat ik de roze kleur echt supermooi vind.

Nu komt de meest awesome taart:
Hoe geweldig?! Echt, ik kreeg een foto van deze taart van een vriendin doorgestuurd en het water liep me spontaan in de mond. Als ik jarig ben ga ik sowieso deze taart maken!























<

0 comments:

Post a Comment