Friday, April 26, 2013

Shoplog: Only




Ein-del-lijk kreeg Groningen deze week een nieuwe winkel erbij namelijk de Only! De winkel was al een tijdje geleden opeens verdwenen maar gelukkig is er een gloednieuwe Only in de Herestraat deze week geopend. Ik ben denk ik al een paar jaar best fan van het merk, ze hebben vaak een superleuke collectie. De lente/zomer collectie van het merk bestaat uit opvallende truien,spijkerjasjes en schattige blousjes in neon kleuren. Dus zijn wij even langs gegaan op de openingsdag om te kijken of we nog wat leuks konden scoren.
En inderdaad wij zijn heel goed geslaagd!


Nieuwe items van Hanna


De lente is begonnen en dat merken wij ook aan het steeds warmer wordende weer. Een paar mensen beginnen echt al de zomer in hun kop te krijgen door shorts en slippers op straat te dragen. Maar volgens ons is dat nog een beetje overdreven. Daarom is het fijn om rond deze tijd van het jaar een lekkere warme sweater te kopen, maar om toch nog in de lente stemming te komen koop je de sweater wel in een fel kleurtje. Deze trui is lekker opvallend roze en je kan het bij veel dingen combineren. Maar vooral omdat de sweater erg lekker zit want er zit een soort laagje aan de binnenkant dat heel zacht is. De trui is maar 12,95 en is ook verkrijgbaar in de kleuren: donkerblauw, lichtblauw, grijs,groen en roze-rood.


En één van de trends van 2013, het mouwloze spijkerjasje. We spotten ze overal. En wat ons opviel was dat er heel veel varianten van een mouwloos spijkerjasje in de Only hing. En dan moet je er natuurlijk eentje meenemen want het staat overal zo goed bij en je kan het over bijvoorbeeld een t-shirt heen doen. Deze variant is 20 euro maar je hebt dus genoeg keus bij de Only qua mouwloze spijkerjasjes.

Nieuwe items van Julia


Ook ik ben zeer geslaagd in de Only. Bij de opening heb ik in de winkel rond gekeken maar ik wist niet zo goed wat ik moest kopen. Toen ben ik later met een vriendin nog een keer geweest en heb net zoals Hanna een trui gekocht. Alleen hij is niet in een fel kleurtje, en dat vind ik erg jammer. Maar deze zwart witte trui moest ik volgens vriendinnen gelijk doen want ze vonden het 'een Julia trui' en eerlijk gezegd ik ben ook verliefd op deze trui geworden.

 Ik had nodig een nieuwe lentejas nodig en daarom kreeg ik van mijn vader er een cadeau. Ik had bij mijn favoriete winkels al een beetje rondgekeken, en ging dus voor de derde keer ook even naar de Only. Daar spotte ik deze marineblauwe jas! Ik ben gek op streepjes, blauw en gouden knoopjes, kortom marine stijl waar Jean Paul Gaultier ook gek op is. Gelukkig vond mijn vader hem gelijk leuk, en mocht ik hem hebben!! Ik ben gek op deze jas omdat het een hele sportieve jas is die ook nog heel lekker zit. De jas is van stof en is maar 40 euro!



Herestraat 36
9711 LK Groningen



Hopelijk hebben jullie nu een beetje een indruk gekregen van welke stijl wij hebben op modegebied. De Only is zoals je ziet een erg leuke winkel en het keten zit door heel Nederland. Kortom genoeg redenen om even lekker te shoppen bij de Only voor nieuwe lente-en zomerkleding! Wij vonden het erg leuk om jullie wat meer te informeren wat wij shoppen! Wat vinden jullie, zullen we vaker een shoplog doen? Wij zouden het erg leuk vinden om tips te krijgen van jullie, om ons blog te verbeteren. Tot de volgende keer!

XOXO Hanna en Julia van Big dreams and beautiful taste :)

0 comments:

Post a Comment