Thursday, April 18, 2013

Shoplog Primark

De Primark, altijd als ik er binnen loop heb ik zo'n gevoel dat ik de hele winkel leeg MOET kopen, alleen al omdat het er zo ontzettend goedkoop is. Na een dagje Primarken is mijn rekening dan ook aardig geplunderd, na mijn laatste veroveringen in de Primark stond mijn rekening op 3 euro precies. Ik wil jullie graag mijn nieuwe aanwinsten laten zien, want ik ben er superblij mee!


Als eerste kocht ik dit shirtje
Aan de voorkant is dit een heel lieflijk shirtje en ik viel dan ook meteen voor de print; bloemetjes, daar ben ik echt gek op! Wat dit shirtje zo speciaal maakt is de achterkant, want die is zoals je op deze foto ziet een stuk langer dan de voorkant en je kan er zo doorheen kijken! Ik had het leuker gevonden als de achterkant gewoon normaal was geweest maar dit is wel weer een keer wat anders dan anders dus ik vind het een heel leuk shirtje!dit shirtje kostte me 8 euro.
Omdat ik zomerkleren ging shoppen heb ik allerlei soorten blousjes gekocht, van deze was ik meteen fan, en hij kostte maar 8 euro:
Ik hou namelijk echt heel erg van kant in kleren en dit kant bij de schouders vind ik echt heel erg mooi. Ook de stof voelt heel lekker zacht aan en het blousje kan overal bij gecombineerd worden dus heel erg praktisch.
Vervolgens kocht ik twee dezelfde blousjes in verschillende kleuren, wat ik pas achteraf doorhad, maar dat was natuurlijk geen probleem. Ik vind ze wel heel gaaf want ze zijn lekker luchtig en je kan je outfit afmaken met leuke gekleurde accessoires. Deze 2 kostten per stuk 8 euro.
 

En dan de pyjamas van de Primark, iedereen heeft het er altijd over. Bij de Primark hebben ze altijd geweldige pyjamas, met donuts of met planeten, keus genoeg en dat ook nog eens voor 8 euro! Ik heb een pyjama gekocht waarop staat: spread the love, en dan met een pot jam erop. Ik vond de print op het broekje zo leuk! 
Ook kocht ik dit shirtje, gewoon een basic kleurtje maar wel een mooi luchtig model die je overal bij kan combineren, gewoon handig om te hebben. Deze kostte 8 euro.
Dat was het qua kleding maar de sieraden bij de Primark zijn ook altijd zo lekker goedkoop dus daar heb ik ook nog wat dingetjes van meegenomen:
Als eerste zag ik de zalmroze, die 4 euro kostten, en toen later vond ik de paarse en de zwarte ook, die allebei maar 1 euro per stuk waren. Voor 1 euro kan je die natuurlijk niet laten liggen.
Ook dit nagellaksetje kostte me maar 1 euro en de blauwe zonnebril was maar 1,50. Ik hou van zonnebrillen en het liefst kocht ik ze allemaal maar ik heb me ingehouden. De ring was 2 euro en de lipbalm 1,50. 
And last but not least: deze supergeweldige koeiensokken! Ik vind ze echt heel erg gaaf, en voor 3 euro kon ik er echt geen nee tegen zeggen. Ze zitten ook nog eens heerlijk.
Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden, ik vond het in ieder geval leuk om te maken.











0 comments:

Post a Comment