Thursday, October 31, 2013

Stijlicoon: Sincerely, Jules

allblack1.jpegmetalliclondon1lifeofjules217

S i n c e r e l y , J u l e s


Het leek mij wel een keer leuk om geen beroemdheid te kiezen, hoewel dit stijlicoon niet onbekend is, maar iemand die net zoals ik blogt! Doordat ik samen met Hanna dit blog ben gestart moet je je wel gaan verdiepen in het blogwereldje. Zo maakten wij bijvoorbeeld een Bloglovin-account aan om zo inspiratie op te doen voor onze eigen artikelen. En iedereen heeft natuurlijk zijn favoriete bloggers. Op mode-gebied vind ik Chiara Ferganni (The blonde salad) en Sincerely Jules erg leuk om te lezen en te bekijken. Hierdoor kan ik vaak ook inspiratie op doen voor het samenstellen van een outfit bijvoorbeeld.

Door de inspiratie die ik van veel bloggers krijg wil ik toch deze keer iemand doen die mij inspireert, dit keer is het Sincerely, Jules.


De eerste keer dat ik op de site van Sincerely, Jules terecht kwam was ongeveer een halfjaar geleden. Op Ilovefashionnews heb je  elke week een artikel over de leukste bloggeroutfits van de week. Heel vaak vielen de stijl van Sincerely, Jules op. De kledingstukken die zij met elkaar combineert ben ik vaak verliefd op, soms ik heb ik zo'n momentje 'I wanna look like her'. 





Haar blog


Sincerely, Jules ofterwel Julie Sarinana begon met haar blog in 2009. Hier post ze vooral haar outfits die ze graag draagt. In een paar jaar is ze één van de populairste fashion blogs ter wereld. Ze hoopt iedereen te inspireren op het gebied van mode. Op haar site staat  de spreuk: 'Travel with me around the world'. Julie ziet haar blog als een soort persoonlijk dagboek waar ze door middel van foto's laat zien wat ze doet. Naast het fulltime bloggen heeft ze ook nog een webshop met een aantal zelfbedachte kledingstukken. Zo zag ik dit leuke shirt Célfie, geïnspireerd op het Céline shirt. Een leuk detail op haar site is het kopje 'travel', hier zie je precies waar ze zich op dat moment bevindt. 



Wat voor stijl heeft Sincerely Jules

Ik kan haar stijl niet echt beschrijven in één woord, omdat ze zo vaak verschillende stijlen draagt. Ik zie in ieder geval dat ze een zonnebril een musthave vind voor bij haar kleren. Dit is ook best logisch omdat ze in het zonnige California woont. Voor de rest vind ik dat ze een best classy stijl heeft, je ziet haar niet gauw rondlopen in een 'Miley-Cyrus' outfit (om het zo maar te zeggen). Ze houdt van mooie jurkjes en rokken maar wil dit toch combineren met iets stoers zoals een leren jasje.





Copie the style

Zoals ik vaak bij de stijliconen van de maand doe, een op Juli Sarinana geïnspireerde look. Hierbij neem ik een foto van één van haar outfits waarna ik kledingstukken zoek die een look-a-like zijn. Zo kan je er toch een beetje uitzien als Sincerely, Jules maar dan een goedkopere variant !

Ik heb dit outfit gekozen, omdat het ten eerste een herfstige look is zodat je het nu prima kan dragen. Ten tweede vind ik de jas met de leren details gecombineerd met een boyfriend jeans. Ook staat de grijze beanie hoog op mijn wishlist. Ik heb geprobeerd om met deze collage items te kiezen die je in Nederland ook kan krijgen !


Sincerely, Jules


En dit was het dan alweer! Zijn jullie net zo onder de indruk van stijlicoon Julie ? Neem een kijkje op haar blog sincerelyjules.com of volg haar op Instagram @sincerelyjules. Hopelijk vonden jullie dit artikel net zo leuk als ik het vond om te schrijven! Reacties zijn altijd welkom.

fluffy17


0 comments:

Post a Comment