Sunday, September 22, 2013

Shoplog Utrecht en Zaandam


                                     
Zoals ik al vertelde in een eerder artikel, hebben mijn nichtje en ik flink geshopt tijdens onze tienertoer en ik wilde jullie vandaag wat van mijn aankopen laten zien!

De eerste dag hebben we geshopt in Hoog Catherijne, een groot winkelcentrum, aansluitend aan het station van Utrecht. Ik stelde me hier niet veel van voor, maar we hebben ons er prima vermaakt! We begonnen onze shopdag bij de C&A, waar ik eigenlijk heel goed ben geslaagd. Ik heb er 2 truien, een hemdje en een t-shirtje gekocht, want er was uitverkoop :D



Deze trui is volgens mij van vorig seizoen, waarschijnlijk daarom was hij zo goedkoop maar dat maakt me niets uit, want ik vind hem geweldig. Ik hou van tribal print en het is een mooie, lekkere trui voor maar 5 euro.

Volgens mij komt dit hemdje van de grote maten afdeling van de C&A. Dit is namelijk een S, die alsnog best wel groot voor me is. Dat had ik in de winkel ook al gezien, maar ik vond hem zo leuk dat ik hem voor 5 euro ook gewoon mee nam.
Dit is niet heel interessant, gewoon een simpel t-shirtje voor onder een blazer of bij een drukke print blousje. Wat ik een leuk detail vind is het borstzakje op dit shirt; hij kostte me 3 euro.

Op dit blousje ben ik echt verliefd, ik zocht al maanden naar eenzelfde soort blousje. Je kan hem zo makkelijk combineren met een gekleurde of bloemetjes broek en met wat grotere sieraden erbij maak je de outfit helemaal af. Dit blousje was 14,95.

Een simpele trui, maar daarom ook zo leuk. Een leuk sjaaltje of een lange ketting erbij maakt het helemaal af. Ook deze trui kostte me maar 5 euro. 
Ook kocht ik nog twee broeken in de uitverkoop van de C&A, 5 euro per stuk yay!

Deze trui kocht ik bij de Tally Weijl, een winkel waar ik nog nooit van had gehoord. Ik was een beetje sceptisch over de naam maar het is eigenlijk een heel leuke winkel. In deze winkel heb ik deze trui gekocht, waar ik denk ik het meest blij mee ben van alles wat ik heb gekocht. De trui kostte 16,95 per stuk, maar als je er 2 kocht, kostten ze samen 20. Dat was natuurlijk een koopje, dus mijn nichtje en ik kochten dezelfde trui. Wat wel jammer is aan deze trui, is dat er heel snel haakjes in komen, de katten mogen dus niet bij mij op schoot liggen als ik deze trui aanheb. Hij is perfect voor deze tijd van het jaar, tussen herfst en zomer in dus halflange mouwen.


Dit vind ik zo'n gaaf hemdje, weer met tribal print én met een kanten achterkant. Voor 3 euro kon ik dit hemdje echt niet laten liggen bij de New Yorker.

Ik was altijd heel enthousiast over de Primark, maar de laatste keer waren er veel minder leuke dingen dan de keren ervoor. Ik denk dat ik een beetje aan de Primark spullen gewend ben, dan zijn ze op een gegeven moment eentonig aan het worden. Toch kocht ik er dit vest, in bordeauxrood, wat helemaal in is dit najaar. Voor maar 11 euro was dit vest van mij.

Dit crop blousje is ook van de Primark, en was 11 euro. Hij is een beetje retro, met het patroon en het feit dat het crop is, en daarom vind ik hem ook zo vet. Lekker luchtig voor in de zomer, en je hebt toch iets meer om je schouders dan alleen een hemdje.


Dit simpele vestje was het laatste wat ik bij de Primark kocht. Omdat het stretchstof is, valt dit vestje heel mooi langs je lichaam en hij is heel comfortabel. Dit vestje kostte maar 7 euro.

Als allerlaatste deze crop top van een winkel waarvan ik de naam ben vergeten. Het winkeltje is in Zaandam, en is voor de rest een beetje ordinair; maar mijn nichtje en ik zagen deze hangen en vonden hem allebei geweldig. Voor 7,50 per stuk was deze crop top van mij.
Ik ben zo blij dat ik al deze items heb gekocht voor net iets minder dan 100 euro. Ik heb mijn herfstgarderobe al bijna compleet, dus nu heb ik geld te veel om te sparen voor andere dingen!









0 comments:

Post a Comment