Monday, September 30, 2013

It's my birthdaaaay


Afgelopen donderdag Vandaag precies 16 jaar geleden, op 26 september 1997 werd ik geboren in een huisje in Groningen. 16 verjaardagen heb ik al meegemaakt, en dit jaar vier ik mijn sweet sixteen :D Ik hou van de gezelligheid op verjaardagen (zeker als het mijn eigen is) en vandaag laat ik jullie zien wat ik allemaal heb gekregen op mijn speciale dag.

Ik heb me de laatste tijd georiƫnteerd op een nieuwe camera (suggesties zijn welkom :)) en ookal ben ik er nog niet helemaal uit, wat ik in ieder geval weet is dat ik erg veel geld moet hebben. Ik wilde namelijk eerst zo'n pro spiegelreflexcamera, maar die zijn zooo duur, dat ik ben overgestapt naar de superzoomcamera's. Die hebben wel minder goede functies dan een spiegelreflex, maar ik vind wel dat het nog betaalbaar moet zijn, en dat ik er niet jaren voor moet sparen (werkeloos...). Dus een van mijn grootste wensen voor mijn verjaardag was geld, om te kunnen sparen. Nu vind ik het zo onpersoonlijk om alleen geld te vragen, dus vroeg ik ook nog wat leuke kleine cadeautjes van mijn familie, die ik graag met jullie wil delen.


Het eerste wat ik kreeg was een cadeau dat ik zelf heb uitgezocht. Normaal vind ik het helemaal niet leuk om cadeautjes zelf uit te zoeken, maar in dit geval was het nogal moeilijk om dat niet zelf te doen. Wat ik kreeg was namelijk een tas; en niet zomaar een tas, maar een tas uit Guatemala waar we in de zomer heen zijn geweest als jullie onze eerdere blogpost hebben gelezen.




Ik vind deze tas echt geweldig, ik gebruik hem elke dag voor school en zo heb ik elke dag weer een aandenken aan de vakantie.
Het volgende cadeau heb ik stiekem ook zelf uitgezocht haha. Ik was al een hele tijd op zoek naar een mooi horloge, maar had geen idee welke ik wilde. Bij mijn vriendinnen zag ik allemaal Oozoo horloge's, en die vond ik heel mooi en stylish. Ik ben toen eens rond gaan vragen en zo kwam ik erachter dat ze ook nog een best betaalbaar zijn; een horloge van dit merk kost 29,99 en de link vind je hier. Hij is wel groot om mijn pols, maar dat vind ik juist wel iets hebben eigenlijk, hier de foto's.



In combinatie met bijvoorbeeld deze armbandjes vormt het een mooi geheel om mijn pols vind ik zelf ;) Met dit cadeau ben ik ook echt heel erg blij, want nu heb ik tenminste altijd de tijd weer bij de hand.
Dit volgende cadeautje heb ik wel zelf op mijn wishlist gezet, maar ik wist niet dat ik hem ook zou krijgen, en ik was ook echt verrast toen ik hem kreeg. Ik ben niet zo goed in onthouden, en ik was helemaal vergeten dat ik deze op mijn wishlist had gezet, dus dat was heel leuk. Ik kreeg dit Q&A boekje van mijn oudere broer. 




In het boekje staat elke dag een vraag die je in een paar korte zinnen kan beantwoorden. Vragen die overal over gaan, zoals deze voorbeelden hierover, maar ook diepere vragen zoals: what's your mission? Dit klinkt natuurlijk al heel leuk maar het allerleukste moet nog komen; dit boekje kan je namelijk vijf jaar gebruiken. Er is plek voor vijf jaar om elk jaar dezelfde vraag te beantwoorden en te kijken hoe je mening is veranderd in een jaar. Het lijkt me heel tof om over vijf jaar dit hele boekje uit te hebben op mijn verjaardag en dan alle antwoorden terug te lezen, er staan er in ieder geval nu al 3 in!





De gouden touch aan de bladzijdes van het boekje geeft het een heel gaaf effect, en de oude stijl van het boekje vind ik heel erg mooi.


Dit waren de cadeau's die ik heb gekregen en ik ben er superblij mee, met het gekregen geld ga ik dus een camera kopen, en zodra ik die heb komt er natuurlijk wel een blogpost over!














0 comments:

Post a Comment