Thursday, September 19, 2013

Veterschoenen


De veterschoenen; classy en elegant tegelijk. Ik heb deze schoenen al vaak voorbij zien komen op straat afgelopen jaar en aangezien ik voor de aankomende winter nieuwe schoenen nodig had kon ik het niet laten. Vanaf vandaag staat er ook bij mij een paar veterschoenen in de kast, en I love them!

Het leuke aan deze schoenen vind ik dat je ze overal mee kan combineren; bij een blazer kunnen ze heel netjes staan maar met baggy clothes kunnen ze ook prima gecombineerd worden. Ik had deze schoenen al vaker gezien maar dacht dat het niet helemaal mijn type schoen was. Ik probeerde ze in de Sacha en was gelijk verkocht, deze schatjes zijn vanaf vandaag van mij.
Ik vind het vooral zo cool dat de veters achter je voet langs gaan, het geeft een stoere tint aan de schoenen, en ze lopen ook nog eens heerlijk.
Mijn moeder heeft dezelfde maat schoenen als ik, en we vonden deze schoenen allebei leuk. We delen dus de schoenen, waardoor de prijs best mee viel én we zelfs nog een paar schoenen kunnen kopen, dus toch wel handig, zo'n moeder die dezelfde maat heeft. De schoenen kostten 89,95 bij de Sacha en de link naar de website vind je hier. Ik kocht er nog een speciale suedespray bij, want suede is een erg kwetsbare stof die snel beschadigd. Ik kreeg als advies mee dat voor ik ze ga dragen, ik ze een keer moet sprayen met gewone beschermingsspray tegen vuil en regen. Daarnaast moet het ze ongeveer 1 keer per maand sprayen met speciale suedespray en opborstelen zodat de suede langer mooi blijft. Ik ben suuuuperblij met deze nieuwe schoenen en ik hoop dat ze niet te snel lelijk worden door de regen.




0 comments:

Post a Comment