Sunday, July 14, 2013

Stijlicoon: Béyonce


Met 5 albums, 36 prijzen (waaronder Grammy's en MTV Europe Awards), 2 kledinglijnen en nummer 4 op de Forbes Celebrity lijst ter wereld is Beyoncé Knowles één van de machtigste en succesvolste zangeres op aarde. 
Nadat ze een aantal maanden even weg was uit het beroemde wereldje om voor haar pasgeboren dochtertje Blue Ivy te zorgen is Beyoncé weer helemaal terug met haar Mrs Carter tour, waar ze de hele wereld over reist. Miljoenen mensen komen op haar optredens af en de tickets zijn vaak binnen een paar minuten uitverkocht. Ik bewonder Beyoncé enorm doordat ze nog steeds een normaal persoon is gebleven ook al heeft ze een enorme bankrekening.



Destiny Child


Beyoncé begon samen met Kelly Rowland en 2 anderen de meidenband Destiny Child in 1990. Later bestond de band nog uit 3 meiden die uiteindelijk de wereld veroverden met hun muziek. Met 7 albums op hun naam werden ze één van de beroemdste bands ter wereld. Beyoncé was wel altijd in het middelpunt omdat het management werd geregeld door haar ouders. In 2005 stopte Destiny Child er definitief mee om hun eigen weg te gaan. Beyoncé werd dus zoals jullie weten nog succesvoller dan eerst, Kelly bleef altijd op de achtergrond en Michelle was af en toe nog aan het optreden. 

Waarom ze mijn icoon werd

Ik weet niet meer precies wanneer ik fan werd van Beyonce maar ik denk dat ik rond mijn achtste een keer wat van de band hoorde. Mijn moeder had al snel de cd Survivor voor mij gekocht, en ik was gelijk fan van alle liedjes. Alle liedjes op de cd leerde ik uit mijn hoofd om zo de hele cd mee te zingen. Toen Beyoncé pas later nog beroemder werd begon ik haar muziek opnieuw te luisteren. Nu vind ik haar muziek nog steeds geweldig en luister ik graag naar haar. Vooral vind ik het bijzonder dat ze nog steeds een heel normaal persoon is met emoties. Zo zag ik in haar documentaire: Life is but a dream de echte gewone Beyoncé. Ze is een oprecht iemand die naast haar talent toch probeert een normaal leven te leiden. Ze heeft ook nog een familie waar ze voor moet zorgen en ik vind dat ze dit alles heel goed combineert. Als je dus hard werkt en je wil iets bereiken kan je het zeker zo ver schoppen als Beyoncé !


Beyonce als danseres




















Naast haar gouden keel kan Beyoncé ook ontzettend goed dansen. In haar clips zie je haar vaak de moeilijkste danspasjes doen. Ze is al vroeg opgegroeid met muziek en dans en ik denk dat ze vroeg dit alles heeft geleerd. De danspasjes van onder andere Single ladies ( zie hieronder) is door niemand minder bedacht dan haar eigen man Jay-Z! Hij staat bekend om zijn dansmoves en helpt Beyoncé vaak met nieuwe pasjes bij haar clips. Haar laatste deal was met H&M waar ze model staat voor de zomercollectie van 2013. In de reclame van H&M hoor je haar nieuwe liedje maar ook haar danspasjes.




        

Een eigen Tumblr-pagina

Sinds een tijd heeft Beyoncé ook haar eigen tumblr-pagina waar ze regelmatig foto's plaatst van haar leven. Zo zie je ook een aantal foto's van haar man en Blue ivy. Je krijgt dus door haar tumblr-pagina een kijkje in het leven wat ze doet, heel leuk om even te kijken! Sommige foto's met Blue Ivy of Jay-Z zijn zo lief !


http://iam.beyonce.com/?utm_source%3DGothamist+Daily%26utm_campaign%3Daa586a6ebb-RSS_EMAIL_CAMPAIGN%26utm_medium%3Demail

Beyoncé als moeder en vrouw


Jay-Z en Beyoncé zijn echt één van de leukste koppels op aarde. Vooral deze gif boven vind ik zo schattig. Nu ze eindelijk een dochtertje hebben beginnen ze ook een gezin te worden. Zie hier de foto's van Blue Ivy, hoe schattig is ze ! Hieronder zie je een foto van Beyoncé en Blue Ivy op 4 juli. 
Beyonce and daughter Blue Ivy spend some mother-daughter time at a busy playground.







Mrs Carter Tour



Een maand geleden is ze al met haar Mrs Carter Tour in Amsterdam geweest. Ik vond het echt jammer dat ik haar nog nooit live heb gezien, want ik denk dat je echt de avond van je leven hebt als je naar een concert van haar gaat. Doordat ze alles zo goed live zingt, ze goed kan dansen en mensen kan entertainen is ze doorgebroken over de hele wereld. Ik hoop dat ik nog veel van haar muziek en haar persoonlijkheid ga zien! 

   

0 comments:

Post a Comment