Monday, July 15, 2013

      

Voordat ik 3/5 weken even weg ben uit Nederland, wil ik nog even wat zeggen. Dit zal misschien niet een hele interessante blogpost worden, maar ik verzeker jullie dat de komende weken er veel leuke artikelen online komen te staan. De laatste week heb ik hard gewerkt om er voor te zorgen dat jullie 3 nieuwe artikelen per week te lezen krijgen. Ik heb ze zelf geschreven en er foto's bij gemaakt. Helaas kan ik geen updates maken hoe het op vakantie is maar nadat ik terug ben zullen Hanna & ik foto's delen van onze vakanties. Ben je toch heel benieuwd naar mijn reis? Ik zal proberen wanneer ik internet heb een paar foto's te posten, zodat jullie toch nog een beetje op de hoogte zijn :-)

                          

Twitter-pagina: @bigdreamsbdbt

De foto's die ik op internet ga posten is op ons gloednieuwe Twitter-account! Hier vind je tweets van ons over nieuwe artikelen die online staan en wat ons bezighoudt. We hopen door een stap richting de social media te doen, publiek te kunnen bereiken. We zijn al ontzettend blij dat een paar van jullie ons blog regelmatig bezoeken en we hopen zo meer mensen te bereiken met onze artikelen. Het allerbelangrijkste is dat jullie tevreden blijven met de nieuwe artikelen die op ons blog komen, dus hebben jullie nog tips voor ons blog reageer hier beneden ! 

Heb je een Twitter-account? Volg ons dan @bigdreamsbdbt zo blijf je op de hoogte van ons blog.

Wij wensen jullie nog allemaal een fijne vakantie, geniet nog van de laatste paar weken! Hopelijk blijft het lekker weer in Nederland zodat jullie kunnen genieten van de zon.

Have a nice summer !

XOXO BD&BT


0 comments:

Post a Comment